Falling in and out of love

Aouch, bad update once again. Ett litet inlägg tänker jag dock lyckas klämma in innan torsdag blir fredag och 17:e blir 18:e. Lång men ändå kort skoldag. Muntliga i spanskan kändes förjävligt, men var enligt läraren bra så jag ska inte klaga. På bilden blev jag klar med mitt självporträtt - blev faktiskt rätt nöjd! Dock var jag tvungen att börja med nästa moment; att rita ett träd. Det var inte alls lika kul. Blä, vad jag hatar att rita träd. Är så kass på det så jag vet inte vad...
Planerna att ägna eftermiddagen åt plugg och chill sprack när jag fick reda på att det var träning som gällde istället! Jag är inte helt kär i att behöva ändra mina planer, men just idag var det nog (nu med facit i hand) det absolut bästa som kunde hända. Efter en av årets - ja, kanske t o m hela säsongens - roligaste kvällsträningar är jag liiiite tröttare än efter en "vanlig" träning, men samtidigt så jäkla glad att jag var med! Inte för att den genomfördes helt felfritt, men ändååå. Svenskan, som jag tänkt skriva på om jag inte haft träning, blev dock lidande och orörd. Tänkte köra igång med lite ordbajseri i några minuter nu, så kanske någonting blir bra med den där texten som jag egentligen inte ens vill tänka på. Uuuusch. Aja, svenska står överst på listan nu! Sen blir det natta. G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0