Bota halsont? Hjääälp

Jag spenderade hela gårdagen i tv-soffan. Orkade helt enkelt inget annat. Öppnade knappt datorn. Där har ni förklaringen till att det blev tyst på bloggen igår. Min satans förkylning vägrar ge sig och hjärnan går på halvfart - knappt det. Därför blir det halvdöda inlägg, som inte alls kräver någon hjärnverksamhet. Men det kanske är lika bra, nu när det ändå är sommarlov!

Sitter just nu och häller i mig te samtidigt som jag desperat försöker komma på bättre sätt att bota halsont. Kommer inte på några. Blää. Vill bli frisk nununu! Palla vara sjuk på torsdag liksom (systerysters konfirmation). Och på fredag och lördag (midsommmmar!). Nej, fyfan. Äh, nu väntar tv:n för ytterligare en eftermiddag med mitt sällskap... Hihi, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0