Discipline

Äh fan, det blir inga chokladbollar! Naturgodis räcker gott och väl! Var ju på kostföreläsning tidigare ikväll, så något snappade jag nog upp, haha. Kanske är det därför jag funderar på att gå och lägga mig snart? Risken är stor. Fast jag är faktiskt också riktigt trött efter dagens IBG-pass. Och att ladda upp inför morgondagens "Varför"-uppsats (dumt påhitt!) med nästan hela åtta timmars sömn vore kanske inte så illa? Innan jag överger vakenheten för John Blunds värld tänker jag dock kolla in senaste "Ballar av stål"-avsnittet och kika igenom förberedelserna inför uppsatsen en sista gång (även fast vi gått igenom det så många gånger att jag borde kunna skriva den där jäkla uppsatsen i sömnen)! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0