Maggio & jag - som natt och dag?

Jag och Maggio. Maggio och jag. Likheter? Olikheter? Jag går NV, om någon missat det. Generellt sett brukar naturare ha en god analytiskt förmåga, sägs det i alla fall. Upp till bevis nu alltså.

Jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag
Det är nästan så jag undrar om Veronica krupit in i min hjärna och stulit den där meningen.

Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min
Jamen som om liksom...

Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart
Jag har försökt. Och tro mig, inte ens där klarnar allt.

Jag tror mitt hjärta blöder
Här tros inte, här vet man. Jag är säker. Vad det beror på är självklart. I suppose.

Jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi
Och så var det inte så :PppPPPpPppP

Ja, jag vet allt om dig
Nej. Truth is, jag vet ingenting om dig.

Du borde ta dina ord tillbaks, för alla glömmer men inte jag
Så sant, så sant. Jag glömmer inte. Inte i första taget. Hur mycket jag än försöker.

Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp
Två ynka sekunder kan vara mer värdefulla än man tror.

Du kommer nog aldrig mer vara min vän, det var för länge sen
Sorgligt men sant. Life is cruel to us. Jag som trodde vi var indestructible.

Finns det en så finns det flera
Jag önskar verkligen att detta alltid stämde. Men det gör det inte, tyvärr.

Mamma ville ta en taxi men pappa var för snål
Den raden sätter sig. Om det är sant eller inte är upp till mina päron att avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0