5x-625y=8536xy-12z, typ

Hej världen. Ännu en gång har jag insett det fruktansvärda att det är totalt omöjligt att gå natur, ha ett fungerande socialt liv med både pojkvän och kompisar och dessutom få tillräckligt med sömn. För att hinna med allt jag vill och bör skulle jag fan behöva ett extra liv vid sidan av detta. Men det funkar ju inte riktigt så... Därför vädjar jag om hjälp. Är det någon underbar människa där ute som listat ut ett sätt att få ihop denna, så gott som omöjliga, ekvation? Och då menar jag inte bara i teorin utan även praktiskt. Tack på förhand! Nu ska jag plugga, leva och låta bli att sova. PUSS.

Kommentarer
Postat av: LYDIA

SVAR:

Kooom daaaaaa. :D

2011-11-16 @ 08:52:37
URL: http://www.lydde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0