Pluggtime!


Hej alla datanördar! Tänkte gosa ner mig med de här böckerna ett tag. Inte för att jag vill, inte för att jag orkar - utan för att jag KAN. Skrev in mig på körskolan igår. Nu börjar det visst bli serious business. DÖR. Blev inslängd på Riskettan på torsdag också, snabba puckar! Antar att det ändå ska bli skönt att komma igång. Typ.

Ska packa lite inför natten sen, som nyligen planerades spenderas hos Linda. Vi hade tänkt dra till Kupolen någon dag under lovet, men eftersom vi aldrig riktigt lyckades pussla ihop det så att det passade för båda bestämde vi oss för att göra stan på hemmaplan istället! Så det är alltså planen för imorgon. Man ska inte underskatta Mora, haha.

Känner sakta men säkert hur detta lov börjar bli fullbokat, vilket är riktigt kul! Samtidigt känns det lite jobbigt på ett sätt. Men jag ska inte klaga på ledigheten, snart börjar ju eländet igen... Hur som helst ska det å andra sidan bli skönt att träffa klassen - känns ju som om man varit ifrån alla i evigheter. Och då har det knappt gått två veckor... Aja, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0