I couldn't imagine I'd feel this way


AHMEN TJA DÅ. Så här jublande lycklig är man efter ett otroligt bra dygn (+ en lika otroligt bra kväll). Direkt efter träningen igår stack jag till Linda för att sooova där. Och nog fan sov vi. Vi la oss rekordtidigt - främst i brist på något att äta, haha. När vi sedan vaknade satte jag ett nytt rekord: jag har nämligen inte gått upp så tidigt som 8.50 någon gång under lovet (även om ambitioner funnits...). Vi planerade nämligen att hinna med 9.45-bussen in till stan, vilket vi också gjorde. Brände massa pengar på H&M det första vi gjorde (orutin så det sjunger om det, jag vet). Sen kom JosieBosie ner till stan hon också, då blev det lunchtime! Pizza på Prima. Tror ni jag fick i mig hela? Nej, knappast! Efter lunch blev det faktiskt inte mycket mer shopping och vi drog från stan redan vid kl 14. Gal1. Ett gäng gobitar - alla från H&M - fick förresten följa med mig hem, bilder kanske kommer!

Fick en precis lika fantastisk eftermiddag/kväll idag som igår. Vidare information ges endast till speciellt utvalda. En rätt skojig träning på det och kvällen var fulländad!

Imorgon är det tydligen den där riskettan som gäller. Börjar bli nervös på riktigt. Fattar inte varför, bästaste säger ju att det är busenkelt. Får lita på det helt enkelt. Laddar upp inför de tre timmarna på körskolan med lunch på Helmers, blir kanon det. Ska dessutom försöka komma upp i tid imorgon bitti och i bästa fall hinna (och orka) med en powerwalk! Hehe, wish me luck! Nu ska jag i alla fall sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0