20120129

Hejdär! Har hunnit med sisådär askalasmycket sedan sist. Spenderat två nätter hos mormor och morfar (pga resten av familjen var i Umeå och jag skulle garanterat försova mig om jag var hemma själv), ätit mormors pannkakor (love them), sett KAIS Moras damer vinna derbyt mot Falun och i samband med detta hamnat i tv-rutan, fikat med ett par mates, blivit godkänd på mitt första prov någonsin i fas A (körkort såklart), gosat med älskling, chillat med kompisar och en massa annat. Listan kan göras milslång. Men det viktigaste som hänt de senaste dagarna är att jag hunnit bli myndig! Nu är jag 18 år och my own boss (på pappret, inte i verkligheten).

Men vet ni vad? Nu orkar jag inte skriva nåt mer, ni vet i alla fall att jag lever. Återkommer när jag känner för det. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0