Heavenly we're moving around


Hello guys! Okej, detta är läget nu: Jag har så satans mycket att göra sisådär hela tiden! Miljoner saker händer i mitt liv på nästan alla plan. Jag satsar på att ta körkort inom en snar framtid, siktar på MVG straight through (men börjar inse att det är omöjligt vad gäller bl.a. fysiken) och tvingas irra runt i djungeln av nödvändiga medel med fler nackdelar än fördelar. Utöver detta ska det sociala livet med allt vad det innebär hinnas med. Gymkort ska fixas och jag ska någonstans hitta tid att träna. Mitt upp i allt detta ska jag dessutom hinna fylla 18 och gärna även fira det med några av mina favvisar! Det händer minst sagt mycket just nu. Men jag klagar inte, för det är väl detta som på något sätt ändå kallas "att leva"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0