Hej 2012

Hej där! Tänkte chocka er alla med ett bildsmockat inlägg om mitt jullov. Eftersom även den MacBook-laddare jag fått låna av skolan i väntan på att få tillbaka en egen fungerande laddare la av kring jul har det blivit en rejäl bloggtorka. Och jag måste faktiskt säga att det har varit oväntat skönt att inte använda datorn under den senaste tiden. Jag har knappt saknat den alls! Är fortfarande utan fungerande laddare, men tack vare några underbara mates har jag fått lite ström i underbaringen ändå. Ni får med andra ord tacka J och L för detta inlägg!

Släpade med mig Lindisen ner på stan så fort vi slutat skolan och fått vårt efterlängtade jullov. Firade det hela med thai- och glassbuffé på Thai Qeen. Passade även på att ordna de allra sista klapparna.

Panikbakade Rocky Roads och pepparkakor dan före dopparedan.

Slängde även ihop ett pepparkakshus i all hast. Ingen jul utan ett sådant liksom.

Firade en underbart mysig jul tillsammans med ett gäng bra människor. Vi sjöng bland annat Singstar och bevisade därigenom att vi inte är någon musikaliskt lagd släkt, men man kan ju inte vara bäst på allt!

Fångade några av de mjuka klapparna på bild med min iPhone.

Tog tag i körkortsplugget med en chokladtomte som huvudsakligt sällskap.

Myste på Kaffestugan och drog till FMM Arena och såg Mora leka ut Sundsvall - hockeyåret kunde inte sluta bättre.

Åkte ner på kajen och firade in det nya året tillsammans med O och hundratals fler - mestadels fulla - människor. Tog fula fyrverkeribilder i klass med denna.

Tjockade chips&dipp och Coca-Cola till Småkronornas rysarsemi mot Finland. Efter 2-3 nagelbitande timmar med upphämtning av 2-0-underläge, Sudden Death och straffar kunde vi äntligen jubla över finalplatsen.

Nu återstår bara fem dagar av detta underbara jullov. Majoriteten av dessa kommer för min del fyllas av körkortsplugg, shopping, trevligt umgänge och en massa innebandytittande på distriktslags-SM i Karlstad. Njut av de sista lediga dagarna nu, gott folk! Det ska i alla fall jag göra. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0