Dan före Vasaloppssöndan

HEJ!

Alltså fråga mig inte ens varför jag aldrig bloggar. Antar att det kan bero på att jag är för glad och när jag inte är det twittrar jag hellre om mina bekymmer. Men hur som helst så kände jag att det var dags för ett inlägg nu när sportlovet börjar lida mot sitt slut och Vasaloppsveckan närmar sig sin final.

Imorgon är det dags för årets största idrottshändelse; Vasaloppet. För första gången ska jag följa det på plats utmed spåret. Det ska bli både spännande och intressant. Trevligt sällskap får jag dessutom, vilket innebär ett stort plus i kanten!

Nu återstår att se om min återkomst till bloggosfären kommer innebär fortsatt bloggande eller om inläggen fortsätter komma med flera veckors mellanrum. Hur som helst är jag i alla fall säker på att jag kommer bänka mig framför tv:n imorgon bitti vid kl 07:30 för att få se den alltid lika magiska Vasaloppsstarten. Kl 08:00 går startskottet för den tävling vars start just är så otroligt speciell - ett årligt återkommande fenomen som helt enkelt inte får missas. Jag hoppas att ni liksom jag väljer att offra en sovmorgon för att få en glimt av det mest otroliga man kan se vad gäller idrott.

bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0