Som varje fredag borde se ut

Goder afton! Det här med att ta sig igenom eftermiddagen blev en baggis. Planerna på att stöka undan ytterligare lite provplugg höll ungefär tills jag och några av mina fina klasskompisar klev in på Kaffestugan och högg in på en supergod lunch och mumsigt fika. Det var liksom roligare att prata, det är ju så sällan man verkligen hinner det! Efter en stund kom även Isabelle och Linnéa och förgyllde gänget ytterligare. Vi hade en rejält mysig och givande fredagspratstund - så himla välbehövt! Det kändes faktiskt viktigare än att plugga och jag ångrar det inte sekund. Imorgon ska jag däremot försöka lägga manken till och öppna både en och annan bok. Det är ju trots allt nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0