Intensiva veckor

Något jag inte berättat på bloggen (men som nog många av er redan vet) är att jag är en av Moras sju Luciakandidater! För drygt 3 veckor sedan blev jag uppringd av den person som håller i Moras Lucia och hon meddelade mig att jag haft äran att bli utsedd till en av de sju kandidaterna. Det har varit några intensiva veckor - och värre blir det. Men samtidigt har det varit så otroligt kul och det kommer sannolikt bli ännu roligare för var gång vi ses! 
 
I helgen har vi våra första offentliga framträdanden och jag är supernervös. På lördag ska vi lussa i Noret Köpcentrum och på söndag är det gågatan i Mora som gäller! Därefter har jag minst en Lucia-aktivitet inbokad nästan varje dag fram till och med lördagen den 15:e december. Som sagt; intensivt men roligt! 
 
Bjuder er på en (riktigt dålig) mobilkamerabild från förra årets Luciakonsert på skolan. 
 
Och här kan ni se mig inklusive de övriga kandidaterna. Även uppgifter om hur man röstar finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0