Just another weekend


Godkväll!

Precis som jag förutspått blev kvällen med mina gamla favoriter lååång och supertrevlig. Vi blev kvar hos M till strax efter kl 2 och inte ens då var samtalsämnena slut. Alltså dessa sex brudar kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Igår spenderade jag och mami lite tid tillsammans nere på Mora. Jag lämnade bl.a. tillbaka en jacka som jag i princip impulsköpte i fredags när jag och Josefine var där. Dumt, dumt! Men jag fick tillbaka mina hundralappar så nu är problemet åtgärdat. En fika på Kaffestugan hann vi också med. För min del blev det morotskaka och te med smak av rabarber&grädde, så himla gott.

Igår kväll kom älskling hem till oss på kräftskiva. Gaah, vad jobbigt det är att äta de där små djuren alltså, kladdigt och ohärligt. Haha, men gott var det! Sedan dess (fram tills för ca 3 timmar sedan) har jag ständigt umgåtts med mitt saknade hjärta. Det är så jobbigt nu på vardagarna när han är borta och jobbar, helgerna blir därmed genast så himla mycket mer heliga. Önskar att jag kunde trösta mig med att "det kunde ha varit värre", men det går inte riktigt det heller... Pallar inteeeee. Aja, tur att jag har sovmorgon imorgon åtminstone. Nu ska jag sova och koppla bort alla negativa tankar. Puss och godnatt på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0