En naturares vardag

Måndag. Usch. Orkar inte måndagar, vill inte måndagar, tål inte måndagar. Lyckligtvis återstår bara drygt sex timmar av denna, men innan den är över ska jag helst ha skrivit klart kemilabrapporten. Jag skulle kunna göra en hel lista över saker som egentligen är ganska tråkiga men som jag hellre skulle göra i eftermiddag istället för att skriva en labrapport:
  • Dammsuga mitt rum 
  • Diska all disk i både diskhon och diskmaskinen för hand
  • Städa kylskåpet grundligt
  • Laga mat
  • Skriva på historiauppgiften
  • Plugga på alla nio spanska verbformer som vi har i läxa
Och såklart: Spendera ett par timmar på gymmet! Men eftersom det är roligt platsade det inte på listan.
 
Hur som helst, mot min vilja ska jag nu ta mig i kragen och skriva ihop en halvkass labrapport så att jag slipper eländet. Och med det säger positiva måndagshatarklubben hejdå. 

Kommentarer
Postat av: linda

hihi kan bara hålla med dig har också jätte mycket plugg men hade mer en gärna gjort något annat! :( :)

kram!

Svar: Åh ja visst är det jobbigt?!
Viktoria

2013-01-15 @ 06:07:10
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0