Början på nåt stort?

ÅHH! Jag har en sådan härlig känsla! Allt känns nytt, spännande och allmänt underbart! Jag har haft en grymt bra första skoldag. Mängder med nya ansikten och personligheter, både i min klass och i alla andra klasser. Jag längtar verkligen efter att få lära känna alla! Och tro det eller ej - jag längtar faktiskt t o m lite tills plugget kommer igång på riktigt! Jag vet, jag kommer antagligen inte tycka att det är roligt när jag har råpluggat några veckor. Men tänk er känslan av att kämpa och slita för att uppnå nya mål, något som knappast händer på sommarlovet...
     Det här tror jag verkligen blir superbra! NV10 verkar kunna bli skolans bästa klass - på många områden... Haha. Hur som helst, jag och söstra mi (som började 8:an idag) "firade" skolstarten med var sin burk glass - så välbehövligt! Gott var det också. Och det fanns mycket nytt att prata om, så lär det väl förresten fortsätta i några veckor framöver. Det gillar vi! 


Choklad till systeryster och hallonsorbet till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0