Säg mig att det inte var det här det var

Oj, vad snabbt den här veckan har gått! Det känns nästan som att det var imorse jag kom in på jobbet och tänkte "en hel vecka kvar tills det blir helg och ledighet, hur ska jag klara detta?". Men nu är det redan torsdag. Bara en arbetsdag kvar, sen är det äntligen helg! Och trots myrträningen på lördag morgon kl 10 tror jag det kan bli en riktigt rolig helg! Har bl a planerat att hitta på något med Emilia på lördag efter träningen. Och på kvällen blir det en tur till Morafestivalen med Linda. Hoppas också att vi får sova hemma hos henne efteråt - kan bli kul! Har umgåtts alldeles för lite med henne på sommarlovet...
     Just nu håller jag på att försöka förbereda mig mental inför träningen ikväll. Minst 20 "backlöpningar" väntar. Men jag brukar överleva, så jag antar att jag kommer göra det den här gången också.
     Och efter träningen vågar jag nästan lova att det kommer ett inlägg som kommer ge er många skratt. Men när ni garvar ihjäl er, försöööök ändå vara till lite hjälp och ge mig lite rådgivning... :)





Vila i frid, mammas moster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0