Pirr i magen, klump i halsen

Kvällen har till största delen spenderats på Unihoc Arena där jag hade innebandyträning. Innan träningen kom dock farmor och farfar hem till oss, det är inte varje dag man träffar dem. Jag smet däremot från fikat med dem väldigt tidigt, just för att hinna till träningen i tid. Det gjorde jag precis, inte en minut för tidigt eller för sent. 
     Jag kom hem från träningen runt kvart i tio och slängde direkt in träningskläderna i tvättmaskinen, jag vill ju att de ska vara fräscha imorgon. Då är det nämligen förträff, eller kick-off eller vad jag nu ska kalla det, med IBG10. Det blir bland annat en övernattning på Unihoc Arena, där jag förövrigt kommer tillbringa väääldigt mycket tid framöver. Nu måste jag hänga upp träningskläderna så att de hinner torka tills imorgon. Sen måste jag verkligen sova! Jag vill ju vara utvilad tills imorgon, dessutom måste jag gå upp lite tidigare än vanligt så att jag hinner göra allt som ska göras innan samlingen med IBG kl 16. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0