Saturday afternoon

Kom hem för ca 1 ½ timme sedan efter att ha spenderat fem timmar i skogen och agerat mat åt myggorna och knotten. Men det var faktiskt inte min egentliga uppgift, det var meningen att jag skulle peka med en flagga åt cyklisterna i CykelVasan. Och det gjorde jag också. Men de verkade så smarta - och så var vägen så bra markerad - så det kändes faktiskt lite halvt onödigt större delen av tiden. Bortsett från myggorna led jag ju faktiskt inte det minsta! Jag satt mest på min lilla randiga brassestol och åt och drack min matsäck. Eller ja... Den varma chokladen hamnade till största delen i väskan. Tur då att det fanns en bäck alldeles bredvid min plats i skogen! Jag undrar dock vad cyklisterna tänkte när de såg funktionären stå och tvätta kläder och diska en termos. Haha, frågan är om jag verkligen vill veta det...

Dagens accessoarer: En lysgul väst med ICA-reklam på och en röd flagga med Vasaloppets logga. Snyggt vill jag lova!


                Bjuder på en bild av något jag sett alldeles för mkt av idag, nämligen cyklister!
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0