Söndagsångesten, you know?

Söstra mi har varit på dalalagsuttagning idag, i Falun. Självklart passade jag på att följa med och ta chansen till en runda på Kupolen. Nu har jag varit hemma ett tag. Fyra tröjor, en halsduk, en mössa, ett par örhängen, en brosch och ett halsband rikare blev jag av en tur bland affärerna på Kupolen. Men det medförde såklart också en ganska rejäl tömning av kortet. Hehe, men det var sååå värt det! Jag är verkligen supernöjd med alla dagens köp - skönt! Mindre skönt var det däremot att tvingas köra hem från Falun. Gjorde ett (enligt mig) helt obetydligt fel i första rondellen i Falun bara, annars gick det helt felfritt! Så gott som.
     Skola imorgon igen. Usch, vad snabbt en helg går! Fy.. Aja, godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0