Gristräning - no escape

Det där med powernap är nog inte riktigt min grej. Tog nämligen en nyss. Och ja, jag kan säga såhär; de delar av kroppen som inte var tunga och sega innan powernapen är det nu! De delar som redan var det är ännu segare och ännu tyngre. Så nej, powernap är nog inget att satsa på i fortsättningen!

Träning snart. Gristräning. Det låter ju verkligen sådäär lockande. Nej, usch. Det som kanske kan ta mig levande genom träningen är den underbara tanken på att den inte så underbara träningen faktiskt har ett slut, ett - förhoppningsvis - helt fantastiskt sådant. Och det brukar ju kännas helt fantastic efter träningen. Så jag får leva på det då. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0