Gubben i lådan

Sitter i min alldeles för underbara säng. Datorn i knät. Daniel Adams-Ray platta spelas ur högtalarna på min stereo. Så (o)modernt, jag vet. Men vem bryr sig? Helt otroligt snygg CD och omslag, han har verkligen tänkt på varenda millimeter på både CD:n och omslaget. Grymt! Kanske min absolut sista, riktigt äkta CD-skiva dessutom. Rätt stort ju.

Funderar på att klicka några egopics även från denna dag, har ju trots allt lockat håret (med locktången jag fick igår) och klätt upp mig liteee. Dags att sova sen såklart, måste ju orka upp på REAAAAn imorgon! Fast jag lär ångra mig så fort jag kommer ner på stan, det är ju garanterat crowded. Jobbigt.

Får försöka hålla hårt i pengarna imorgon om en iPhone ska bli min. Fick åtminstone lite hjälp på traven av farmor och farfar idag. Nu är jag en femhundring rikare. Not bad. Fick också ett par supermysiga strumpor och fetsnygga (OCH varma, vilket jag har varit i stort behov av) vantar. Nanananaaajs. Men tjarå bloggläsare och tjatja alla kameror jag kan komma över atm. Egopics I said and egopics there will be. Godnatt b-loggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0