Hej Piggelin

Det blev bara en träning ändå. Och tur var väl det, hade nog inte orkat mer, hehe. Sjukt kul träning var det i alla fall, en timmes smålagsspel. *Tummen upp* på det!

Spelade ju "The Sims" en stund tidigare idag. Jag hade glömt bort hur värdelöst det faktiskt är! Det jag tyckte var roligast med spelet förr var att inreda, så tyckte jag även nu. Men det finns ju verkligen ingenting snyggt att inreda med - helt värdelöst. Har börjat fundera på om det kanske är nåt fel på mig, jag är nämligen sugen på att läsa en bok?! Som om man inte får nog av att läsa när man går i skolan liksom. Nej, tydligen inte jag i alla fall. Men vi får se hur det blir med den saken, man måste ju faktiskt välja en bok för att läsa en... Igår funderade jag förresten på att öppna matteboken och kanske plugga lite!? Men snällasnälla, vad tänker jag med?! Någon som har lust att rädda mig kanske? I doubt. Det blir i alla fall träning med damerna imorgon och på torsdag - det är alltid något.

Vad händer ikväll då? Hm, först duschen. Sen gissar jag på tvn och datorn. Kul liv, jag vet. Kanske ska gå och lägga mig tidigt också, så att jag inte sover bort hela morgondagen som jag sovit bort gårdagen och dagen. Aja, vi får se hur det blir med det. Ni har hört den förr, right? Sällan det sker tyvärr. Men som Triss-reklamen säger: "Plötsligt händer det". Frågan är bara om det blir ikväll eller senare. Ciao sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0