Just tryin' to enjoy life

Onsdag redan, helt sjukt ju. Fredag snart, kan knappt tro det! Min onsdag började med en halvtimmes (ofrivillig!) sovmorgon. Med lite superspeed lyckades jag ändå hinna med allt jag skulle göra innan bussen gick - till och med platta håret! Så det var egentligen aldrig några problem, hehe. Kom i alla fall till skolan och fick börja dagen med att ställa mig ute på uppsamlingsplatsen eftersom brandlarmet gick. Kuuul liksom. Kallt var det i alla fall. Matte första lektionen - PROV (=panik!). Tror det gick rätt bra, faktiskt över förväntan. Främst med tanke på att jag knappt hunnit med alla kapitel vi skulle jobba med inför detta prov. Snälla tomten, jag önskar mig några ton självdisciplin och 1000 meter motivation. Lunch efter matten i alla fall, "mustig köttsoppa" - buljong med grönsaker alltså... Biologin var galet chill, vi kollade bara på film. Dessutom fick vi reda på hur det gått för oss på provet i fredags. Fick betyget jag hoppats på (och väntat mig, hehe) fast med ett litet jäkla streck bakom. En halv poäng till och jag hade sluppit strecket. Men jag är inte bitter, haha! IBG sista lektionen, till 17 idag eftersom vi hade hand om Tjejligan efter träningen. Fika fick vi där - inte sååå illa.  

Unnade mig en pluggfri kväll på UA. Kollade på syrrans match. Den slutade oavgjort, 3-3. Innan matchen hann jag med lite fika hos mormor och morfar. God damn it, vilka goda saffranslängder mormor bakar! Kom hem vid 22 och nu är det dags att krypa ner i bästa, underbara sängen. Ett avsnitt Gossip Girl får göra mig sällskap, det är jag värd. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0