Mitt i allt så ska man räcka till

Kalla mig seg eller vad ni vill, men Gävle vann helgens SM-omgång. Det sög ju rätt hårt med tanke på att vi vann mot dem utan större problem i första omgången. FYFAN! Jag har också hört att vi tydligen hade en boll inne i mål när det var ca 3 minuter kvar av semin igår - men domarna dissade såklart. Ah, det gjorde ju inte precis saken bättre att vi egentligen gjorde 3-2 och kanske skulle ha sluppit sudden, tagit oss till final och snart varit på väg till Innebandyfesten uppe i norr. Livet är verkligen inte rättvist. Inte alls. Inte på något sätt.

Bara halvdag i skolan idag. Jag kan ju knappast påstå att det sög. Helt underbart att sluta 11 på en måndag, det gör jag gärna varje dag. Önskar bara att de som bestämmer sånt kunde inse det också. I såna fall hade vi slutat efter fysen på IBG imorgon. Det kanske inte hade varit så illa? Jag känner nämligen på mig att det kommer bli extremt jobbigt. Vet inte varför, har bara den känslan. Jag hatar att inte veta vad som komma skall, alltså vad vi ska göra. Uuh, hemska tanke... Nej, nu lär jag hälsa på sängen några timmar. Frågan är bara om det blir ett Gossip Girl-avsnitt eller några "underbara" skolböcker som får göra mig sällskap. Det kan ni ju försöka lista ut! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0