Söndag

Behöver jag säga nåt mer? Egentligen inte. Men bara för att göra inlägget längre än någon rad kan jag ju berätta om min otroligt "händelserika" helg. Hehe, ni behöver inte läsa. Men visst, har ni inget bättre för er så gör't!

Fredag. Aa, efter skolan dårå. Seg kväll. Idolfinal. Rätt finalist vann nog, men jag hade inte precis gråtit krokodiltårar om Minnah vunnit heller. Så egentligen spelade det ingen större roll.
Lördag. Julbak hela förmiddagen. Eftermiddagen bestod mest av chill. Fast jag borde kanske ha pluggat matte. Kvällen spenderades framför TV:n, Singstar med syster och första Sex and the City-filmen + godis. Pretty good.
Söndag. Som sagt, helt värdelös dag. Och då menar jag dålig även för att vara en söndag. Då är det illa. Dammsugit rummet i alla fall, så lite nytta har jag gjort. Lussebullar har det också luktat i vårt hus idag. Lovely. Borde ha pluggat matte, men TV:n och datorn var som vanligt mer intressanta.

Hm, well... That's my weekend. Spännande och intressant, huh? Ironiiiiii. Oj, jag borde sova nu. Natti.

För den som kanske väntar på bilder från julbaket: Den som väntar på nåt gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0