Hehe, 2010-lista

Jag vet att året inte riiiktigt är slut ännu. Och med tanke på hur mycket som har hänt bara de senaste 2-3 månaderna är det inte helt omöjligt att det blir någon ändring här och där. But I'll let you know if that happens! So don't worry. Enjoy.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh, yes I did
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag var smart nog att aldrig avge något - tror jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, hehe
4. Dog någon som stod dig nära? Mjo, rätt nära x2
5. Vilka länder besökte du?
Underbara Egypten!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Hm, dunno
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Många! Men 8/11 ligger bra till...
8. Vad var din största framgång 2010? Slutbetygen från 9an var ju rätt okej!
9. Största misstaget? Inga katastrofala direkt, men nåt litet snedsteg hit eller dit har jag såklart gjort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har nog bara stukat foten typ 300 ggr, hehe. Har knappt varit sjuk - helknas!
11. Bästa köpet? ETT köp?! Du skojar, finns ju en hel hög bra (och mindre bra) köp!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, I suppose!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? A ♥ Och betygen, hihi
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hm.. Oskar Linnros, Ludwig Bell och Daniel Adams-Ray ligger bakom några av dem kan jag ju säga!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, fast svårt att minnas, hehe. Både och kanske, när man tänker efter.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat folk. Men vilka liksom?!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Datorn/TVn, hehe
18. Hur tillbringar du julen? Bästa släkten och familjen
19. Blev du kär i år? Ja, mer eller mindre. I både människor, platser och grejer, hehe
20. Favoritprogram på TV Kan inte välja ett! 
21. Bästa boken du läste i år? Diving in ligger ju rätt bra till, men det finns säkert andra (som jag såklart inte minns!)
22. Största musikaliska upptäckten? Svensk muuusik ♥
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Money, money, money. Säkert nåt mer också, men det var så länge sedan jag fyllde år så jag minns inte, heh
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns eeej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Gick i skolan, tränade innebandy, käkade tårta och umgicks med släkten!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett helt underbart slut hade inte skadat. Och lite färre problemas på olika områden...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Rollercoaster ride, huhu
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, bästa pöjken jag fick låna ett tag, nya klassen, Egypten och massa annat
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Det skulle ni bra gärna vilja veta va? Hehe, det finns många!
31. Vem saknade du? Saknar A, saknade maaany people
32. Den bästa nya personen du träffade? Mina nya classmates - helt klart. Och bästa A ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0