Vi drömmer om hur allt ska bli

Oj, redan torsdag kväll! Trots att veckan har känts sjukt seg har den på något konstigt sätt ändå gått fort. Hur går det ihop? Det gör det nog inte. Fast jag antar att man inte ska förstå sig på allt här i världen. Typ matte är en av de sakerna. Åtminstone när man har den matteboken vi har, som inte alls förklarar varför man ska göra på ett visst sätt - utan bara att man ska göra det. Jag förstår inte heller hur det är meningen att man ska hinna med allt plugg. Det kanske inte ens är det, förresten. Aja, jag vet inte. Nu måste jag dock bekanta mig med några av mina tråkiga böcker. Usch, fy och blä. Inget mer bloggande nu ikväll, plugget tar över. Så godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0