Hoppet finns ännu

Det lutar mot en lyckad fest på fredag trots allt! Har nyss beställt DVD-box och film som vi ska kolla på. Vill inte avslöja för mycket, men de flesta vet nog redan vilken det handlar om. Haha :) Så nu håller jag (och ni andra?) tummarna för att allt går som jag vill och att det blir en grym kväll/natt på fredag!

Träningen idag gick för övrigt riktigt bra! Rolig var den också. Det blev inte så mycket fys efteråt, men det var i alla fall tillräckligt för att man skulle känna att man hade gjort något :) Träning imorgon igen - på Noret kl 20. Det gillar vi va? Absolut!

Nu måste jag sova. Jobbigaste dagen imorgon, tisdag. Längsta skoldagen. 8-15 - pain. Men jag överlever nog. Jag har ju klarat det länge nu så varför skulle jag inte? Gymnasievalet ska snart vara inlämnat också, på torsdag - pain nr 2. Dock är jag nästan 100% säker på mina val. Det blir nog super! :) Nej, nu måste jag verkligen sluta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0