Nytt år, nytt bloggförsök

Och självklart även på en ny blogg.
Har grejat lite med designen hela dagen. Är inte helt nöjd än, men det får duga sålänge!
Håller just nu på med headern - ett jäkla pill med den alltså! Men den är nog snart klar :)

Jag har lagt ned den tidigare bloggen. Det kändes dumt att fortsätta med den efter ett så långt uppehåll, så nu blev det nystart! Vilket också passar bra nu när det är nytt år :)

Det fick bli ett kort inlägg nu, måste snart sova! Ska upp nio imorgon! Oj, vad tidigt :S Speciellt jämfört med alla andra dagar på lovet, då jag gått upp tidigast halv elva. Måste dessutom ladda inför säsongens första skidtur som jag ska göra med Linda imorgon. Jag trodde aldrig att jag skulle få skriva det - men jag längtar faktiskt!

Jaja, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0