Du säger ingenting, det säger allt

Jag antar att det märks att jag är släkt med min madre. Hon har alltid varit skotokig, särskilt när jag var mindre. Och jag har en känsla av att detta kan ha haft stark påverkan på mig... Idag blev jag nämligen ägare till tre(!) par skor. Hittade bland annat ett par riktiga godingar (vilka jag skrev om i detta inlägg) som jag letat efter ett tag. Det är antagligen de enda skorna i Mora som liknar den skomodellen jag var ute efter. De blir perfekta till hösten/vintern! Men de funkar ju inget vidare till mjukisbyxor, så jag behövde ett par skor att ha till sådana byxor också. Jag vill ju inte heller slita ut mina vita (höga) converse mer än nödvändigt. Hur som helst, det fanns två likadana modeller till väldigt bra pris. Enda skillnaden var färgen. Först lutade det mot att bli de svarta. Men sen insåg jag att det kunde vara bra att vita också - som jag kan ha istället för converse vid vissa tillfällen. Så det slutade alltså med att jag köpte båda paren. Inte vidare ekonomiskt kanske, men nödvändigt! Åtminstone enligt mig...








Nu är det tydligen jordgubbsdags här hemma - me gusta! Ha det götttttt, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0