Edward eller Jacob?

Ett svårt val, Jacob blev så otroligt mycket snyggare bara under den här filmen. Men det mesta talar för Edward, han och Bella tillsammans känns så rätt. Det är liksom så hela sagan ska sluta - det bara måste vara så!
För övrigt är de båda snygga på sitt sätt, så valet mellan dem är svårt. Men varför ska man tvingas välja egentligen? 
     Jag har alltså sett "Eclipse" på bio idag. Det var helt klart den absolut bästa "Twilight"-filmen hittills. Man fick många chanser till skratt, vilket jag tycker är viktigt! Och att Bella gjorde de rätta valen (åtminstone enligt mig) gjorde ju knappast filmen sämre. Så om du - mot förmodan - inte sett "Eclipse" rekommenderar jag dig verkligen att göra det!


Edward och Jacob, båda två med blickar som kan få vem som helst att smälta. Under Jacobs skjorta gömmer sig även en vältränad överkropp... Och Edwards mystik är ju oemotståndlig... Så vem väljer man?





Förutom de två timmarna på bion har dagen bl a spenderats i Hemus. Träning såklart. Löpskolning och 10+10 "backlöpningar". Jobbigt men skönt, dessutom snabbt överstökat. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0