Thunder

Vaknade strax efter fyra imorse. Hela Mora lystes upp av blixtar och åskmullret gick inte att missa.
     Efter att ha vaknat kunde jag inte somna om innan klockan 05.00 då det var dags att gå upp. Eftersom jag somnade först vid tolv inatt fick jag alltså bara fyra timmars riktig sömn - vilket inte alls är bra (jag vet...). Men trots detta lyckades jag hålla mig vaken under de åtta timmarna på jobbet. Detta mycket tack vare Oskar Linnros, som ju pratade på radion under en hel, suverän timme. Men om det inte hade varit för mina föräldrar (som såklart har semester när jag jobbar...) hade jag gått miste om denna timme! Jag glömde nämligen headsetet till mobilen hemma imorse. Så taggad som jag var inför den där omtalade radiotimmen kan ni ju tänka er hur stor katastrof det var att inse att livlinan (headsetet) låg kvar hemma på min byrå! 
     Till slut fick jag alltså äntligen mitt älskade headset. Efter det rullade timmarna iväg, radion är verkligen ett bra sällskap! Klockan 14.30 var det dags att sluta - ännu en dags hårt arbete avklarat! Och precis som igår blev det en tur till sjön efter jobbet. Det är verkligen sjukt hur varmt det är i vattnet, man kan knappt gå upp ur det! UNDERBART!


Tänkte bjuda er på en av mina 11 (av 11) favoritlåtar på Oskar Linnros album: 


Oskar Linnros - Genom eld




Just nu är det "Morden i Midsomer" som gäller, sen blir det sängen. Är helt slutkörd efter en natt med alldeles för lite sömn, en dag med åtta timmars jobb och en innebandyträning med löpskolning och intervaller. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Ja ellerhur? :D

2010-07-13 @ 22:09:04
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0