Depp eller pepp, det är frågan

Seg dag. Sovmorgon var väl det enda som var riktigt positivt. Några grymt härliga kommentarer på biologin också såklart. Ey fan, det fanns ju ljusglimtar i allt när jag tänker efter. Främst på IBG, men till och med på kvällsträningen och matten. Ja faktiskt till och med när jag pluggade biologi! Fast just nu känns det som en rätt taskig dag ändå... Beror det kanske på att vi ska ha ett viktigt engelska-prov i tre timmar imorgon. Mja, den möjligheten är ju rätt gigantisk. Usch, blotta tanken får mig att vilja stanna hemma. Men jag lär inte slippa undan hur jag än gör. Blä för prov. Och faktiskt också för mobiler. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0