G'night

Det blev en hemmakväll. Först ensam med en bok, AFV och en hundvalp i ett par timmar, sen film och godis med familjen. Usch, vad onyttig jag har varit hittills den här helgen! Igår kväll kan man ju inte påstå att Linnéa var snål med onyttigheter, i skolan idag gjorde man inte mycket annat än åt godis och nu ikväll råkade några godisbitar slinka ner igen. Illa. Och inte har jag någon träning eller ens match förrän IBG på tisdag morgon.

Nu ska jag sova. Håller tummarna för att morgondagen blir enligt planerna, annars får jag väl nöja mig med matteboken (och några andra skolböcker) som sällskap. Jaja, borde ju inte sova bort hela morgondagen i alla fall. Så för att jag ska ta mig upp vid en bra tid lär jag säga natti nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0