Late Friday, early Saturday

Hemma. Svart under ögonen. Det är så det slutar när man varit hos Linnéa på ett litet kalajs med tema skräck. Särskilt om man försöker likna den där läskiga tjejen i The Ring (nog för att mitt försök var ganska halvdant, but still). En kul kväll har det i alla fall varit. Haha, vi kollade på Vampires suck. Sjuk men rolig parodi på olika vampyrfilmer/-serier (i första hand Twilight). Vettefan om den var något att rekommendera, men det fanns å andra sidan en hel del roliga scener, haha. Så välj själv vettja!

För övrigt är det ju faktiskt fredag idag (om någon - mot förmodan - skulle ha missat det alltså). Men för ovanlighetens skull innebär fredag inte ledighet dagen efter. Nej, imorgon är det nämligen öppet hus på min skola. Gaah, jag kommer dö av uttråkning de timmar jag inte har någon lektion utan bara ska driva runt i skolan och göra i princip ingenting! Den 45 minuter långa lektionen - som är dagens enda! - blir nog inte mycket roligare den heller. Men jag antar att jag inte ska klaga - vi får ju ledigt på måndag istället!

Jaja, jag borde sova nu. Inte så kul att vara halvt i koma på en lördag. Hehe, godnatt!



Denna läskiga människa försökte jag alltså likna nu ikväll. Men med mitt blonda hår, min brunbrända hy och ett lucialinne som pricken över i blev det rätt svårt. Jag var mer lik tjejen i Apoliva-reklamen, fast hon ser ju å andra sidan också rätt skräckinjagande ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0