Beep och matte

Rubriken säger exakt vad det är som tar mest plats i mitt lilla huvud just nu. Beeptestet har snurrat runt där sedan förra söndagen. Ni kan ju tänka er hur många gånger det har bearbetats. Tankarna kring det har åkt berg-och-dal-bana mellan positivt och negativt - mest negativt som klart... Men allvarligt talat, vad är det värsta som kan hända? Jo, det är att jag blir extremt trött! Och det har jag ju överlevt förut. Men vem vet, det kanske blir så hemskt jobbigt att jag dööör?! Det är ungefär så mina tankar har gått. Imorgon är det dags. Jag längtar tills imorgon kväll, när det är gjort. Då är det bara fem av sex beeptest kvar - på IBG i alla fall. Verkligen underbart...

Utöver beeptestet andas, tänker, drömmer och LEVER jag matte just nu, känns det som. Det är först nu jag fattar hur mycket matte det är på NV, helt sjukt mycket. Mer än man kan föreställa sig faktiskt. Har prov nästa vecka, ska göra 22 sidor i boken den här veckan. It's f*cking madness.

Äh, ska duscha nu. Sen ska jag sova och försöka göra ett sista tappert försök till någon slags uppladdning inför helvetestestet. Usch, vad hatad han/hon som uppfann beeptestet borde känna sig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0