Drift away



Åhå, IBG idag var inte alls så hemskt som det kunde ha varit! Orientering blev det - och riktigt kul var det. Skönt också, både under träningen och efteråt. Vi slutade ovanligt tidigt, så jag kom till skolan kl 11, alltså en timme innan min lektion börjar. Eftersom det var mässa på hallen kunde vi inte äta där. Så när jag kom till skolan, ca 40 minuter tidigare än vanligt på tisdagar, lunchade jag med Linda. Resten av skoldagen var seg, men inte alls lika seg som vanligt. Efter skolan har jag hunnit med lite läsning inför läxförhöret på naturkunskapen på fredag. Dessutom har jag gjort hemuppgiften i spanska som vi egentligen skulle ha gjort på torsdag - grymt skönt att vara klar med det!

Imorgon är det dags för de där jäkla fystesterna jag pratade om tidigare. Och jag kan verkligen inte säga att det känns bra - jag har ju ingen som helst aning om vilka tester det handlar om! Är det beep-test dör jag. Är det de vanliga testerna vi gör på fysprofilen på sommarträningen är det en baggis. Hur som helst, vilka tester det än blir, är jag antagligen tvungen att bita i det sura äpplet och torteras än stund. Fast i och för sig gillar jag ju sura äpplen, så det var ett dåligt uttryck. Aja, det sägs att det är en ny Wallander-film på TV nu, det lär jag ju kolla upp! Adiós.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0