Home and alive

De sparar tydligen de värsta testerna till sist. På IBG idag gjorde vi tre 20-meterslöpningar, två 150-metersidioter (med sex koner) och 9 hopp (tre olika). Så det var alltså inte så hemskt. Men nästa vecka, då blir det inte roligt alls. Då är det nämligen beep-test. Fyfan, låt mig slippa skiten.

Över till något riktigt positivt - imorgon är jag i princip ledig! Jag har bara en lektion, biologi, i Hemus klockan 13.30. Om jag ska ta en riktig sovmorgon eller bara en liten och istället passa på att plugga (vilket jag behöver) har jag inte bestämt mig för än. Men oavsett vad jag väljer kommer det bli riktigt skönt och välbehövligt med en lugn - och näst intill ledig - dag. That's all for now, kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0