I hope you like me as I am

Mina stela vader värker och jag sitter halvt näck och väntar på att BUS-krämen ska torka. Jag var verkligen tvungen att smörja in mig, annars kommer jag blända varenda kotte så fort jag visar mig i bikini i Egypten. Och solarium är inte ett alternativ. Jag tänker aldrig utsätta mig för riskerna "cancer-kistan" medför. Nej, dröm vidare. Att vara bländande vit är ju absolut ingenting jämfört med att ha hudcancer. Visst, man kan få det av vanlig solstrålning också. Men varför utsätta sig för fler risker än nödvändigt? Idiotiskt, om ni frågar mig. Men det är bara min åsikt, självklart får ni andra göra som ni vill. Och hade det inte funnits några stora och onödiga risker med solarium hade jag slängt mig i ett direkt! Därför förstår jag ändå varför vissa lägger sig mellan de UV-strålande lysrören(?). 

Men det var ju faktiskt inte alls det kvällens - eller kanske nattens? - inlägg skulle handla om. Jag skulle bara berätta om min oerhört (läs; inte så) intressanta onsdag. Matte, biologi och IBG var vad skoldagen bestod av. Även idag var jag alltså en av tränarna i Tjejligan, mellan kl 16-17. Så det blev rätt sent innan jag kom hem. Allt jag hann göra innan kvällsträningen, som började kl 20, var att få mina vader masserade av världens bästa lillasyster och äta en grymt god middag. Men det var ju å andra sidan inte så illa. Händelserik dag va?

Imorgon är det hemstudiedag - dock utan riktiga hemstudieuppgifter, haha. Men jag måste ändå göra klart svenska-häftet vi håller på med, så jag lär inte ha några problem att komma på vad jag ska göra imorgon. Packa lär jag också göra. Har faktiskt börjat med det - och det går framåt, sakta men säkert. Tänkte kirra mig en god natts sömn först. Såååå, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0