Life is pretty good in times

Matteprovet avklarat. Så otroligt skönt. Jag hade verkligen förstorat upp det, det var ju inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara! Och det är jag dessutom säker på att hela klassen håller med mig om. Jag tror faktiskt att det var det sista provet innan höstlovet - hur skönt är inte det?! Har bara en svenska-redovisning kvar, imorgon, sen är det lugnt. Kan hända att vi har någon läxa nästa vecka, men det är ju inte så farligt. Det lilla naturkunskapsprovet vi skulle ha haft nästa fredag blir troligen flyttat till efter lovet. Åh, jag njuter! Life is good.

Sista lektionen idag var IBG. Från kl 13.30 till 17 befann jag mig på Unihoc Arena. Först hade hälften av klassen teori när den andra halvan spelade innebandy. Jag var med i teorihalvan och skulle alltså ta hand om Tjejligan mellan 16-17. Små, söta tjejer i 6-7-årsåldern utan någon vidare bollkontroll. Men lika glada var de för det. Kanske något att ta lärdom av? Fick äntligen skåp på hallen idag också, så i fortsättningen slipper jag släpa med mig klubban till skolan och känna att jag näst intill utnyttjar mina klasskompisar när jag ber att få ställa den i deras skåp (mitt är för litet).

Det känns ju helt sjukt att det redan är onsdag. Vad fort den här veckan har gått! Men skönt är det. Torsdag imorgon - och sådana susar ju bara förbi, helt plötsligt är det fredag. På fredag åker jag till Stockholm och blir där hela helgen. Vilken tur då att jag inte har nåt prov nästa vecka! Life is damn good. Jag borde förresten börja packa, men det får jag göra imorgon. Har träning om en halvtimme, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0