I let the bad ones in

Cyklade hem från skolan med en onsdagstung väska på pakethållaren. Smått plågsamt, precis som vanligt. Men då insåg jag något som gjorde det så mycket enklare att cykla den sista biten; JAG HAR INGET PLUGG. Visst, matten bör bli nött dagligen. Bör bli, men kommer nog inte bli. Har hur som helst bara en skoldag kvar innan jag äntligen får påsklov. Sista lovet i ettan. Snart är det sommarlov. Det är helt sjukt hur fort tiden år. Som sagt, en skoldag. Bara IBG, på Unihoc Arena. Något som förhoppningsvis innebär mindre tankeverksamhet! Nu tänker jag smygstarta firandet av det stundande lovet genom att kolla på gårdagens BB-avsnitt, vilket jag missade då jag istället kollade på en rolig men riktig äcklig och rätt läskig skräckis. Sen blir det nog stan en stund, för att byta och lämna tillbaka lite stuff. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0