Nobody said life would be fair

Någon som känner sig pepp på att skriva om bläckfiskens pigment? Inte jag i alla fall. Och om det nu var så att någon av er svarade ja på frågan tycker jag att livet är riktigt, riktigt orättvist. Jag - som inte vill skriva om skiten - måste skriva om det, medan du som kanske vill skriva om det inte får chansen att göra det! Orättvist var ordet. Men det är mycket som är orättvist. Nästan allt faktiskt. Hela livet är fyllt av orättvisor, dumt nog. Tänk vad mycket gladare alla skulle vara om det inte fanns orättvisor... Typ jag. Du också säkert. Och alla andra. Alla utom den som aldrig blivit utsatt för någon orättvisa - om det nu finns någon sådan människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0