While hoping to succeed

Redovisning av novellanalysen imorgon. Så var det sagt åtminstone, ända fram till sista lektionen idag. Vår lärare frågade oss då hur många i klassen som var redo att hålla framträdandet imorgon. Och döm om min förvåning (som man så vackert säger) när jag insåg att nästan ingen var redo. Hallelujah moment. Hoppas och tror på en framflyttning. Jag är bönhörd. Typ, hehehe.
Nu ska jag överanalysera allt knas jag ännu inte förstår över en kopp varm choklad eller kanske te? Who gives a fuck liksom. Godnatt!
Slänger in en bild från en av världens bättre platser för att lätta upp stämningen. En bild tagen under en bekymmersfri vecka då överanalysering inte existerade. November10, bästa november någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0