I väntan på att dimman ska lätta

Skulle kunna skriva en hel bibel. Har miljoner tankar men vet inte alls hur jag ska få ut dem, i vilken ände jag ska börja. Därför låter jag helt enkelt bli.

Gjorde stan idag med ett helt gäng olika människor, folk kom och gick liksom. Drog i alla fall med mig Josefine och Ellinor in på skolan för att byta skåp. Sen stack vi in på Bokia för att jag skulle få använda mitt presentkort lite, haha. Köpte ett 7-ämnesblock (vilket böööör räcka), två vanliga block för matte C&D, en kalender, Egoboost och ett sudd. Nu är jag alltså förberedd för morgondagens skolstart - praktiskt, inte mentalt. Var tusan tog sommarlovet VÄGEN egentligen?!

Laddade upp ytterligare inför ett nytt läsår genom att klippa av några centimeter av håret. Har sett fram emot att göra det i flera månader och nu är det äntligen gjort! Blev hur som helst jäkligt nöjd och slänger kanske upp en bild eller två imorgon när jag har fixat det. Vem vet?

Nu tänker jag göra en sista liten justering och ta bort det gamla nagellacket för att sedan slänga på ett nytt. Passar ju utmärkt nu när Maniska samlare börjar på tv:n. Ciao!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: vad kul att du hittade min blogg! Vågade först inte skriva om korsetten, men sedan tänkte jag att andra, precis som du kanske ville läsa om det!

2011-08-16 @ 22:31:36
URL: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0