You can hate but never break me

Jag måste sluta sova så jävla länge om dagarna. När jag vaknar har ju halva dagen gått. Och så kan man inte ha det när skolan börjar nästa onsdag! Hur som helst så har jag faktiskt lyckats göra lite nytta idag i alla fall, diskade och röjde lite i köket och drog ut på en liten (eftersom det började regna) promenad med hundarna. Hörde lite åskmuller nyligen så funderar på att dra ur de sladdar som bör dras ur och slänga mig i sängen eller soffan och läsa lite i sista Shopaholic-boken. Perfekt läsväder! Är dessutom så galet sugen på att läsa Egoboost av Isabella Löwengrip (hehe, vem fan säger så? alla säger väl Blondinbella... utom jag tydligen).

Kommentarer
Postat av: Loppan

Västkusten gissar jag, är det Hampus?

2011-08-09 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0