HANG IN THERE, JONAH


Såg nyss - av en slump - denna video (och ja, jag skiter fullständigt i om det gör mig efterbliven). Kunde inte annat än att genast slänga ihop en lapp, sätta mig osminkad framför webcamen och lägga upp en liten hälsning till den stackars killen i klippet. Vilket helvete han måste ha.


HANG IN THERE, JONAH.

LATE UPDATE: Jag är inte retarded, jag HAR sett videon där han säger att man mår bra och att hela skolan älskar honom. Men han säger också att videon ovan är inspelad för fyra månader sedan. Ingenstans säger han att han ljög. Man får bilda sin egen uppfattning. Och vad spelar det egentligen för roll om denna video är fake eller inte? Det finns faktiskt de som på riktigt mår såhär kasst som Jonah vill visa i videon, det måste hur som helst tas på allvar! Oavsett som Jonah är en av dem eller ej... Att dessutom se hur otroligt mycket människor som gett respons på denna video visar att det finns en enorm medmänsklighet - att människor från världens alla hörn kan bry sig så otroligt mycket om en person som säger sig må dåligt är så enormt vackert på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, jag grät när jag såg hans video! så hemskt!!

2011-12-05 @ 08:45:58
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: lättlurad?

Det är ju bara fake....

2011-12-05 @ 20:22:52
Postat av: Ida

Sv: Tack finaste du! Och ja, den är hur mysig som helst! :D

2011-12-08 @ 10:37:05
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0