Apple Apple Apple

Hihi, detta får bli första blogginlägget från min kära Macbook! Alla NV-, SP- och TE-ettor på vår skola har fått var sin Macbook, som en del av något slags test. Eller fått och fått, egentligen lånar vi bara dem tills vi tar studenten eller byter skola. Men när vi går ut kommer vi få köpa ut dem och då blir de verkligen våra egna. Vi fick hur som helst datorerna och en några timmar lång kurs i hur de fungerar på eftermiddagen idag. Snyggingen verkar ju för bra för att vara sann! En rolig kurs var det dessutom! Och ännu en gång imponerar Apples design, funktioner och förpackningar på mig. Jag är fan helt såld. Helt jäkla kär. Nu har jag de två Apple-grejer jag snackade om (iPhone 4 och MacBook). Än så länge är jag smått förälskad i båda. Rawr... Det medför tyvärr också att allt annat jag borde göra blir lidande - hur illa det än är! Ska ändå försöka tvinga mig till lite biologi+svenska, matte och kanske lite spanska. Men först; träning om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0