Believe it or not

I'm alive. Faktiskt. Jobbade på UA idag mellan 7-17. Tio timmar. Drygt hälften av tiden var dock dötid. Tur då att datorn fick följa. Men grejen är att motivationen att blogga verkligen inte existerade. Att Hellner slet som ett djur på komboloppet (eller vad det nu heter, huhu) och såg ut att gå mot medalj för att sedan bli slagen av fem personer och sluta som 6:a gjorde ju inte direkt någonting bättre. Att Northug dessutom vann hela skiten fick bägaren att rinna över. Ingen blogglust alltså.
Ytterligare fem timmars jobb väntar imorgon! Ska jobba istället för min syster (hur snäll är inte jag liksom?!), i Gopshus. Är sååå taggad på att dränka vante efter vante efter vante i sportdryck och vatten. Och självklart även på att skrika sönder min röst samtidigt som jag begränsar mitt ordförråd till just "sportdryck" och "vatten". Underbart, verkligen. Men här klagas inte! Hehehhehe, eeeeller?
Ska snart sova... Med fyra läskiga män (tre helt klädda i rött, en helt klädd i svart) lösa i byn. Usch, den ni! Godnatt!
Bara för att jag typ gillar tröjan och halsbandet rätt sådär dundersupermycket. Och min Sverige är på toppelitopp, I knooow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0