Losing my head

Här har jag spenderat fem timmar idag. Mestadels med en bricka och massa muggar med sportdryck och vatten som närmsta, trognaste sällskap. Och flera hundra mer eller mindre glada skidåkare som tagit sig genom två tredjedelar av Öppet Spår. Helt okej, men hade såklart hellre varit hemma, hehe. Fast vädret var ju helt freakingfantastic, så det fanns egentligen inget att klaga på - bortsett från att jag var i princip död när jag kom hem...

Träning på kvällen, vilket jag fick reda på endast en timme före samling. Och med hjärnan på någon helt annan planet, en allmänt halvdöd kropp och en näst intill totalt söndertrasad fot kan ni nog förstå att det gick sådääär. Alltså kasst. Nu glömmer jag all verklig misär och klickar mig in i Big Brother-huset för att koppla av med andras elände, heh. Sen tänker jag sova. Jag älskar att sova. När man sover slipper man ju tänka. Which is lovely. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0